Dzień 10 – Konkurs językowe wyzwanie
Przed nami 10 dzień wyzwania językowego! Dzisiaj skupimy się na temacie jedzenia.
Jeśli dane słówko lub wyrażenie będzie niejasne polecamy sprawdzić w słowniku: https://www.diki.pl/.
Zadanie możecie zrobić na dowolnej kartce (z bloku lub z zeszytu) Następnie przesyłacie skan zadania na e-maila: lektor@professionalenglish.com.p.
Lub dostarczacie po feriach zimowych swojemu lektorowi.
Prosimy o wybranie odpowiedniego poziomu języka (z lewej strony) i odpowiedzenie na zadania. Uwaga poziom języka ucznia odpowiada poziomowi książki BIG ENGLISH w naszej szkole językowej.
Proszę również zwrócić uwagę na to by każda przesyłana strona była podpisana.
Dziękujemy i życzymy powodzenia!
Poziom starter
Dzisiaj rozszerzamy temat jedzenia.
Dla dzieci z poziomu STARTER i poziomu I polecamy czytaną wersję sympatycznej książki o bardzo głodnej gąsienicy:
Posłuchajcie minimum dwa razy jak Ms. Linda czyta bajkę (aby wyłapać jak najwięcej szczegółów). W związku z tą bajką macie dwa zadania:
- Stwórz głodną gąsienicę! Możecie do tego celu wykorzystać plastelinę, nakrętki po napojach, rolki po papierze toaletowym etc. Poniżej wklejamy kilka inspiracji.
- Narysuj co w każdym dniu jadła gąsienica. Dzieci z poziomu I dodatkowo muszą podpisać rysunki:)
Dodatkowo aby utrwalić słownictwo związane z jedzeniem polecamy piosenki:
Zachęcamy też do obejrzenia krótkiego filmiku Steve and Maggie
Karty pracy do pobrania:
Poziom pierwszy
Dzisiaj rozszerzamy temat jedzenia.
Dla dzieci z poziomu poziomu I polecamy czytaną wersję sympatycznej książki o bardzo głodnej gąsienicy:
Posłuchajcie minimum dwa razy jak Ms. Linda czyta bajkę (aby wyłapać jak najwięcej szczegółów). W związku z tą bajką macie dwa zadania:
- Stwórz głodną gąsienicę! Możecie do tego celu wykorzystać plastelinę, nakrętki po napojach, rolki po papierze toaletowym etc. Poniżej wklejamy kilka inspiracji.
- Narysuj co w każdym dniu jadła gąsienica. Dzieci z poziomu I dodatkowo muszą podpisać rysunki:)
Dodatkowo aby utrwalić słownictwo związane z jedzeniem polecamy piosenki:
Zachęcamy też do obejrzenia krótkiego filmiku Steve and Maggie
Karty pracy do pobrania:
Poziom drugi i trzeci
Uczniów z poziomu II i III zachęcamy do obejrzenia krótkiego filmiku:
Waszym zadanie będzie stworzenie plakatu. Dzielicie kartkę na dwie części. Na jednej części wpisujcie słowo healthy (zdrowe), a na drugiej części unhealthy (niezdrowe). Wokół tych słówek narysujcie lub wklejcie (np. wykorzystując gazetki ze sklepu) jedzenie, które Waszym zadaniem jest zdrowe/niezdrowe. Oczywiście podpiszcie obrazki.
Powtórkę słownictwa umożliwi prezentacja:
Oglądaj i powtarzaj, aby utrwalić wymowę.
Przygotowaliśmy dla Was karty pracy z tematu FOOD:
Dzień 10 – Poziom II i III – Karta pracy
Powodzenia:)