Jak rozpocząć zajęcia online?

Wchodzimy na stronę www.office.com. A następnie klikamy w zaloguj się i wpisujemy login przesłany przez szkołę w e-mailu np. imie.nazwisko@rzeszowpes.onmicrosoft.com. W następnym kroku wpisujemy podane przez szkołę hasło. System wymusi zmianę hasła, wpisujemy swoje hasło, którego będziemy w przyszłości używać. Po zapisaniu wprowadzonych zmian przechodzimy do okna poniżej.


blank

Po wykonaniu poprzedniego kroku powinno pokazać się okno jak po lewej stronie. Klikamy DALEJ.


W chwili obecnej system prosi o dodatkowe informacje odnośnie odzyskiwania hasła.

W opcji pierwszej podajemy nr telefonu w opcji dugiej e-mail, następnie zależnie od wybranego sposobu przychodzi nam kod weryfikacyjny który należy wpisać i kliknąć weryfikuj.

blank

blank

Po wykonaniu poprzedniego kroku powinno nam pokazać się okno jak po lewej stronie. Klikamy na wybór aplikacji TEAMS  i przechodzimy do następnego kroku.


Po wykonaniu poprzedniego kroku powinno nam pokazać się okno jak porawej stronie. Klikamy na Pobierz aplikację systemu Windows. Pobieramy oraz instalujemy program Microsoft Teams.

Jeżeli ktoś nie chce instalować programu wówczas można dołączyć w aplikacji online, wówczas klikamy w  link  Zamiast tego użyj aplikacji sieci web i zostaniemy bezpośrednio przeniesieni do programu MS Teams w wersji online.

UWAGA!. Aby działała poprawnie wersja online aplikacji, najeży używać najnowszej przeglądarki Chrome lub Edge.

blank

Jak zainstalować i uruchomić Microsoft Teams?